Monday 3 November 2014

TOLONG..! SUSU SAYA MERUDUM. SAYA PERLUKAN MOTIVASI DAN BIMBINGAN..




Assalamualaikum dan Salam sejahtera mommies,

Saya mohon maaf jika ilmu dan perkongsian saya sebelum ini masih tidak sampai kepada ibu. 
Saya harap masih belum terlambat untuk saya berkongsi dan memberi bantuan kepada ibu yang memerlukan.

Hari demi hari saya menerima pelbagai luahan hati dari ibu menyusu.
Penat, sakit, susah, tidak cukup susu, tak tahu cara menyusu yang betul serta suami atau mak mentua yang tidak memberi sokongan.

"Sebelum datang PEJUANG PENYUSU, saya rasa macam nak give up dah. Susu badan semakin merudum dan saya selalu menangis sorang-sorang..."

PENYUSUAN ADALAH SEBUAH PERJUANGAN...

Tahukah ibu, detik yang PALING penting adalah bagaimana anda MEMULAKAN penyusuan.
TEKNIK dan MINDSET perlulah selari.

Ajaibnya, untuk berjaya dalam penyusuan, 90% adalah datang dari MINDSET dan kekuatan azam anda sendiri! Anda perlu bersedia mental dan fizikal disertakan dengan keikhlasan untuk menyusukan anak anda.

Atas sebab inilah saya terpanggil untuk menganjurkan seminar PEJUANG PENYUSU dan berkongsi secebis ilmu dan pengalaman yang saya ada ini untuk anda praktikkan dalam meneruskan perjuangan penyusuan anda sehingga ke noktah penamat.

Tahukah ibu, seminar PEJUANG PENYUSU ini telah dicipta khas bagi menaikkan kembali semangat ibu yang hampir luntur untuk meneruskan perjuangan penyusuan. Kehadiran banyak jasad dan hati dalam majlis ilmu ini akan dapat mengumpul banyak tenaga luar biasa, menyentuh emosi dan menaikkan semula motivasi untuk ibu-ibu bangkit menjadi seorang SUPERMOM yang melawan virus-virus penghalang kejayaan anda.

Ya, saya tahu menyusukan itu bukan perkara yang mudah.
Ia memerlukan ilmu dan keazaman yang tinggi untuk menjayakannya.

INI PANGGILAN UNTUK ANDA!

Percayalah, dalam seminar yang lepas, ibu-ibu yang sertai telah menangis berlinangan air mata kerana meratapi penyesalan tidak memulakan penyusuan dengan teknik dan mindset yang tepat. Saya sendiri menangis bersama-sama kerana tersentuh hati melihat begitu kuat azam mereka untuk bangkit semula menunaikan hak anak mereka.

Saya nak bagi BONUS!
Dalam seminar siri Pejuang Penyusu 9 Nov nanti, saya akan bongkarkan banyak RAHSIA dan ILMU yang tidak akan anda jumpa dalam internet, forum mahupun Mr Google.

7 BONUS dalam siri Seminar PEJUANG PENYUSU :

✔ Pembongkaran formula Aku Ingin Terbang, Getaran Hati Ibu, Rahsia Cermin Sakti, My Submission, Halangan dan Keinginan.
✔ Bagaimana memaksimakan kuantiti EBM dengan penggunaan breast pump yang betul.
✔ Pengurusan EBM yang tepat bagi menjamin ketahanan dan kualiti susu ibu.
✔ Percuma join Group Watsapp 'Pejuang Penyusu' supaya kita boleh sentiasa follow-up dan bermotivasi.
✔ 'Mystery Door Gift' bernilai RM50.
✔ Percuma E-book "Aku Pejuang Penyusu" yang merungkai banyak formula dan ilmu penyusuan yang sempurna (bernilai RM20)
✔ Percuma DVD Mudahnya Menyusu Siri 1 yang bernilai RM29

Tapi TAWARAN PERCUMA "Mystery Door Gift" dan DVD ini TERHAD!
Untuk 20 orang TERAWAL yang mendaftar sahaja tau.

Kelas seminar akan diadakan di Kelana Jaya seperti di butiran.

Ya, saya tahu, ada ibu-ibu yang jauh dan tidak berkelapangan untuk sertai seminar ini. Saya faham. Ruang dan masa itu bukan hak kita. Tetapi, mohonlah doa kepada Allah Maha Pengatur untuk mengaturkan masa terbaik untuk kita supaya dapat menyertai seminar ini suatu hari nanti.

Saya tidak mahu anda buat silap seperti saya mula-mula dulu.

Jom ibu-ibu. Kita berjumpa.
Anda belum terlambat dan jangan putus asa.
Masih ada harapan.
Kejayaan akan lebih mudah dijemput jika kita berjemaah.

Saya juga ada merakamkan video montaj dan upload di youtube dalam siri yang lepas. Jom tonton.
♛ Youtube : http://www.youtube.com/watch?v=93ygb7Jg5kU




Untuk mendaftar dan dapatkan YURAN PROMOSI, ikut cara mudah seperti di bawah.

========
CARA DAFTAR
========

KLIK DAN DAFTAR PADA LINK DI BAWAH.

☛ KELANA JAYA 9 Nov 2014 (Ahad) :
http://pejuangpenyusu.gr8.com/

Jumlah kerusi : 40 orang sahaja

Butiran Seminar :
9 Nov 2014, Ahad
8.30am - 3pm
PumpOnTheGo Kelana Jaya

Sampaikan berita ini kepada rakan-rakan anda yang AMAT memerlukannya.

Terima kasih kerana memberi perhatian.
Semoga perjalanan penyusuan anda berjalan dengan indah!



Salam Cinta Susu Ibu,
Zuain Ghani, PumpOnTheGo
Rakan Laktasi Anda

No comments:

Post a Comment